مرتب سازی بر اساس:
مشاهده:
  • روان­شناسی جنایی مبحثی در علم روان­شناسی می­باشد که به بررسی علل و دلایل ارتکاب جرم در زمینه­های مختلف می­پردازد. شرایط محیطی، اختلالات روانی، اعتیاد، گرایش­های جنسی نامناسب، فقر، پیشینه­ی مجرم و… همه از دلایلی می­باشد که سبب ارتکاب جرم و جنایت می­شود. در روان­شناسی جنایی به مبحث علل یک رویداد جنایی و شرایط مجرم می­پردازند و بررسی می­کنند چه عواملی سبب شده است تا جنایت و بزهکاری روی دهد. از طرفی اختلالات روان­شناختی و یا آسیب­روانی در افراد سبب ارتکاب جرم و جنایت می­شود که در کتاب روان­شناسی جنایی جلد1 به بررسی این موضوع پرداخته شده است.

    کتاب روان­شناسی جنایی جلد1 به قلم مهدی کی ­نیا کتابی مفید و سودمند است که به بررسی عوامل و شرایط جنایت و روان­شناسی آن می­پردازد. کتاب روان­شناسی جنایی مجموعه­ ی دوجلدی است که جلد دوم آن نیز در ادامه مباحث جلد1 منتشر شده و راهکارهای مفیدی را ارائه داده است. کتاب روان­شناسی جلد1 اثر مهدی کی ­نیا در سال 1399 در 530 صفحه توسط نشر رشد منتشر شده و در اختیار علاقه­ مندان قرار گرفته است.

    کتاب روان­شناسی جنایی جلد1 برای چه کسانی پیشنهاد می‌­شود؟

    روان­شناسی جنایی شرایط روان­شناختی یک فرد بزهکار را مور بررسی قرار می­دهد و به نتایجی دست می­یابد که اهمیت فوق­العاده­ای دارد. گاه افرادی که مرتکب جرم و جنایت شده­اند کودکی سختی را پشت­سر گذاشته­اند و یا دچار کمبود محبت و مشکلات عاطفی شده­اند. این موارد سبب بروز بیماری­های روانی همانند: افسردگی، افسرده­خویی، اضطراب­های شدید، استرس و… می­شوند که می­تواند در مرور زمان منجر به اتفاقات ناگوارتری شود. مجموعه دوجلدی روان­شناسی جناییبه بررسی این موارد پرداخته که نشر رشد آن را منتشر نموده است.

    کتاب روان­شناسی جنایی جلد1 به بررسی حالات، روحیات و عواطف انسان­های بزهکار پرداخته و دلایل بزهکاری را در آن­ها بررسی نموده است. مطالعه کتاب روان­شناسی جنایی جلد1 به روان­شناسان، روان­شناسان بالینی، روان­شناسی کودک و نوجوان، مشاوره، و دانشجویان این عرصه همانند: دانشجویان روان­شناسی، روان­شناسی بالینی، روان­شناسی عمومی، روان­شناسی کودک، مشاوره، علوم رفتاری، جامعه­شناسی، علوم تربیتی و… پیشنهاد می­شود.

    سرفصل­های کتاب روان­شناسی جنایی جلد اول

    کتاب روان­شناسی جنایی جلد اول اثر دکتر مهدی کی ­نیا کتابی مفید و سودمند در زمینه روان­شناسی جنایی می­باشد که با جزئی­نگری و دقت فراوان به بررسی علل و رفتارهای بزهکار و مجرمین در ارتکاب جرم و جنایت پرداخته و روان­شناسی جنایی را از دیدگاه­های گوناگون مورد بررسی قرار داده است. کتاب روان­شناسی جنایی جلد اول در 1000 نسخه توسط نشر رشد منتشر شده و اطلاعات سودمندی را در زمینه روان­شناسی جنایی در اختیار علاقه­مندان قرار داده است. کتاب روان­شناسی جنایی جلد1 نیز توسط نشر رشد منتشر شده است.

    کتاب روان­شناسی جنایی جلد اول اثر دکتر مهدی کی­ نیا اثری ارزشمند است که مطالب مفیدی را ارائه داده است. این کتاب در 11 فصل تالیف و تدوین شده و توسط نشر رشد انتشار یافته است. بخشی از فصل­های کتاب روان­شناسی جنایی جلد اول به شرح زیر می­باشد که در اختیار عموم قرار گرفته است:

    فصل1: کلیات

    فصل2: درسی از روان­شناسی قضایی دروغ

    فصل3: شخصیت

    فصل4: شخصیت جنایی

    فصل5: روان­کاوی و سازمان شخصیت

    فصل7: خودبینی و شخصیت جنایی

    فصل8: روان­پریشی

    فصل9: روان­نژندی

    فصل10: اختلال منش

    فصل11: نارسایی ذهنی

    قیمت اصلی 370,000 تومان بود.قیمت فعلی 350,000 تومان است.
    انتشارات : رشد
    نویسنده : دکترمهدی کی نیا
    موضوع : روانشناسی جنایی
    نوبت چاپ : نهم
    سال چاب : 1399
    قطع : وزیری
    نوع جلد : شومیز
    تعداد صفحات : 530
    شابک : 9789646115101
سوالی ندارید؟