مرتب سازی بر اساس:
مشاهده:
  • کتاب راهنمای جامع اجرای اجزای بتنی سازه ها 1 (تجهیز کارگاه, قالب بندی و تسلیح بتن) نوشته حسین خمسه پور توسط انتشارات  نو آور در 420 صفحه منتشر شده است.

    کتاب راهنمای جامع اجرای اجزای بتنی سازه‌ها ۱ با عنوان اجرای اجزای بتنی سازه‌ها در طی چندین سال تدریس درس اجرای سازه‌های بتنی به منظور آموزش به دانشجویان عزیز شکل گرفت و در طی ۲۸ سال علاوه بر نگارش آن، سعی گردید تا مطالب نگارش شده نیز به روز و روش‌های نوین اجرای اجزای بتنی سازه‌ها به آن اضافه گردد.

    بتن

    بتن مصالحی شبیه به سنگ است که از گرفتن مخلوط متناسبی از مصالح سنگی (شن و ماسه)، سیمان، آب و در برخی مواقع مواد افزودنی، پوزلان و شبه سیمانی، در درون قالبی با شکل و ابعاد مورد نظر و در اثر فعل و انفعالات شیمیایی بین آب و سیمان، به­‌وجود می‌­آید.

    مطالعات عصر اخیر در مورد بتن

    مطالعاتی که در عصر اخیر در مورد بتن و انواع آن شکل گرفته است، باعث شده تا پیشرفت‌­های فراوانی در این زمینه رُخ داده و عملکرد و دوام (پایایی) این ماده ساختمانی، به‌­طور شگفت‌آوری بهبود یابد. در سال‌­های اخير تحول عظيمی در تکنولوژی بتن و پيدايش بتن­‌های جديد صورت گرفته است. اين تحولات منجر به پيدايش بتن‌هايی با خواص مختلف شده است و انواع مختلفی از بتن بسته به مصالح تشکیل دهنده و طراحی مخلوط آن، روش ساخت، منطقه­‌ای که در آن استفاده می­‌شود و نوع هیدراسیون به‌­وجود آمده است.

    نتایج مطالعات عصر اخیر روی بتن

    بايد اذعان داشت که نتايج تحقيقات سال­‌های اخیر می‌تواند نگرش تازه‌ای به بتن به­‌عنوان يک ماده ساختمانی پُرمصرف بدهد. اين نتايج منجر خواهد شد تا ديدگاه بتن به­‌عنوان تنها يک ماده با مقاومت فشاری خوب به کلی دگرگون شده و خواص جديد بتن‌های نوين، نظر اکثر دست­‌اندرکاران پروژه‌های عظيم عمرانی را در جهان به خود معطوف سازد.

    انواع بتن

    بتن بسته به­ شرایط استفاده و کارایی آن، انواع مختلفی دارد. انواع مختلف بتن، دارای ویژگی‌­های خاصی هستند که هر یک از آنها را برای استفاده در شرایط خاص، منحصر به­ فرد می‌کند. فارغ از مزایای فوق، بتن جسمی با مقاومت کششی ضعیف است که سبب می­‌گردد نتوان از آن در اعضای کششی و یا قسمت­‌هایی از عضو بتنی که تحت تاثیر کشش می‌­باشند، استفاده نمود. برای غلبه بر مقاومت کششی کم بتن، می‌­توان بسته به شرایط، بتن را در قسمت­‌هایی که تحت تاثیر کشش قرار دارند، توسط آرماتورهای فولادی مسلح نمود.

    موارد مورد استفاده جهت مسلح نمودن بتن

    امروزه جهت مسلح نمودن بتن علاوه بر استفاده از آرماتورهای فولادی از شبکه‌­های جوش شده از مفتول فولادی، پروفیل­ه‌ای ساختمانی، ورق­ه‌ای فولادی، انواع الیاف، کابل­‌های پیش­تنیدگی (مفتول (تاندون)، رشته و رشته­‌های بافته شده از چند رشته) و کامپوزیت­‌های FRP (آرماتور، میله­‌های دست­‌ساز، مش، تسمه (نوار و لمینیت)، پارچه­ (ورق یا صفحه)، پارچه­ هیبرید، کابل­‌های پیش­تنیدگی (مفتول (تاندون)، نوارهای پیش­تنیدگی و پروفیل­‌های پیش­‌ساخته ساختمانی) نیز استفاده می‌­گردد.

    پر اهمیت‌ترین مراحل اجرای اجزای بتنی سازه‌ها

    یکی از پُراهمیت­‌ترین مراحل اجرای اجزای بتنی سازه‌­ها، قالب­‌بندی، کفراژبندی و برپایی شمع­‌های منفرد و یا داربست­‌بندی جهت اجرای تیرها و دال­‌ها می‌­باشد که می­‌تواند تاثیرگذارترین بخش از فرآیند اجرای قطعات بتنی از منظر اقتصادی و زمان اجرای پروژه به­‌شمار آید. از این رو رعایت نکات اجرایی، نگه­داری، کیفیت اجرا و به­‌کارگیری بهترین نوع مصالح جهت قالب، کفراژ و شمع‌های منفرد یا داربست، تاثیر فراوانی بر کل پروژه خواهد داشت.

    در مجموعه چهار کتاب راهنمای جامع اجرای اجزای بتنی سازه­‌ها سعی می­‌گردد علاوه بر بیان کلیات تجهیز کارگاه، قالب­‌بندی، آرماتوربندی و بتن­‌ریزی، به آشنایی با اجزای قالب­‌بندی، اجزای آرماتوربندی، شناخت انواع بتن، نحوه بتن­‌ریزی در شرایط معمولی و ویژه، تراکم بتن، محافظت و عمل‌­آوری از بتن و تشریح روش­‌های متداول و برخی روش­‌های خاص اجرای اجزای بتنی سازه­‌ها نیز پرداخته شود.

    فهرست مطالب

    فصل 1-تجهیز کارگاه

    فصل 2-قالب و قالب بندی

    فصل 3-میلگرد, آرماتور و آرماتوربندی

    فصل 4-روش های خاص مسلح نمودن بتن

    منابع و ماخذ

    قیمت اصلی 420,000 تومان بود.قیمت فعلی 405,000 تومان است.
    انتشارات : نو آور
    نویسنده : دکتر حسین خمسه پور
    موضوع : طراحی و ساخت سازه های بتنی
    نوبت چاپ : اول
    سال چاب : 1402
    قطع : وزیری
    نوع جلد : شومیز
    تعداد صفحات : 420
    شابک : 9786001685903
  • کتاب راهنمای جامع اجرای اجزای بتنی سازه ها 3 (روش های اجرا از فونداسیون نا دال)نوشته  دکتر حسین خمسه پور در 498 صفحه توسط انتشارات نو آور به چاپ رسیده است.

    مقدمه کتاب راهنمای جامع اجرای اجزای بتنی سازه‌ها ۳

    بتن مصالحی شبیه به سنگ می‌باشد. بتن مخلوط متناسبی از مصالح سنگی (شن و ماسه)، سیمان، آب و در برخی مواقع مواد افزودنی، پوزلان و شبه سیمانی، در درون قالبی با شکل و ابعاد مورد نظر و در اثر فعل و انفعالات شیمیایی بین آب و سیمان، به‌­وجود می­‌آید. مطالعاتی که در عصر اخیر در مورد بتن و انواع آن شکل گرفت که باعث شد تا پیشرفت­‌های فراوانی در این زمینه رُخ دهد و عملکرد و دوام (پایایی) این ماده ساختمانی، به­‌طور شگفت­‌آوری بهبود یابد.

    تحولات بتن در سال‌های اخیر

    تحولات عظیمی در تکنولوژی بتن و پدایش بتن در سال‌های اخیر ایجاد شد. این تحولات منجر به پیدایش بتن‌هایی با خواص مختلف شد. انواع مختلفی از بتن به مصالح تشکیل دهنده و طراحی و طراحی مخلوط آن، روش ساخت، منطقه‌ای که در آن استفاده می‌شود و نوع هیدراسیون به وجود می‌آید.بايد اذعان داشت که نتايج تحقيقات سال­‌های اخیر می‌تواند نگرش تازه‌ای به بتن به‌­عنوان يک ماده ساختمانی پُرمصرف بدهد. این تحولات منجر به پیدایش بتن‌هایی با خواص مختلف شد.

    اين نتايج منجر خواهد شد تا ديدگاه بتن به­‌عنوان تنها يک ماده با مقاومت فشاری خوب به کلی دگرگون و خواص جديد بتن‌های نوين، نظر اکثر دست اندرکاران پروژه‌های عظيم عمرانی را در جهان به خود معطوف سازد. بتن بسته به­‌ شرایط استفاده و کارایی آن، انواع مختلفی دارد. انواع مختلف بتن، دارای ویژگی­‌های خاصی هستند که هر یک از آنها را برای استفاده در شرایط خاص، منحصر به­‌فرد می‌کند.

    فارغ از مزایای فوق، بتن جسمی با مقاومت کششی ضعیف است که سبب می‌­گردد نتوان از آن در اعضای کششی و یا قسمت‌­هایی از عضو بتنی که تحت تاثیر کشش می­‌باشند، استفاده نمود. برای غلبه بر مقاومت کششی کم بتن، می‌­توان بنا به شرایط، بتن را در قسمت­‌هایی که تحت تاثیر کشش قرار دارند، توسط آرماتورهای فولادی مسلح نمود.

    امروزه جهت مسلح نمودن بتن علاوه بر استفاده از آرماتورهای فولادی از شبکه‌­های جوش شده از مفتول فولادی، پروفیل­‌های ساختمانی، ورق­ه‌های فولادی، انواع الیاف، کابل­‌های پیش‌تنیدگی (مفتول (تاندون)، رشته و رشته­‌های بافته شده از چند رشته) و کامپوزیت­‌های FRP (آرماتور، میله­‌های دست­‌ساز، مش، تسمه (نوار و لمینیت)، پارچه­ (ورق یا صفحه)، پارچه­ هیبرید، کابل­‌های پیش­‌تنیدگی (مفتول (تاندون)، نوارهای پیش­‌تنیدگی و پروفیل­‌های پیش‌­ساخته ساختمانی) نیز استفاده می‌­گردد.

    قالب‌بندی، کفراژبندی، برپایی شمع‌های منفرد یا داربست‌بندی

    یکی از پُراهمیت­‌ترین مراحل اجرای اجزای بتنی سازه­‌ها، قالب­‌بندی، کفراژبندی و برپایی شمع­‌های منفرد و یا داربست­‌بندی جهت اجرای تیرها و دال­‌ها می­‌باشد که می‌­تواند تاثیرگذارترین بخش از فرآیند اجرای قطعات بتنی از منظر اقتصادی و زمان اجرای پروژه به­‌شمار آید. از این رو رعایت نکات اجرایی، نگه­داری، کیفیت اجرا و به­‌کارگیری بهترین نوع مصالح جهت قالب، کفراژ و شمع‌های منفرد یا داربست، تاثیر فراوانی بر کل پروژه خواهد داشت.

    در مجموعه چهار کتاب راهنمای جامع اجرای اجزای بتنی سازه­‌ها سعی می‌­گردد علاوه بر بیان کلیات تجهیز کارگاه، قالب‌­بندی، آرماتوربندی و بتن­‌ریزی، به آشنایی با اجزای قالب­‌بندی، اجزای آرماتوربندی، شناخت انواع بتن، نحوه بتن‌­ریزی در شرایط معمولی و ویژه، تراکم بتن، محافظت و عمل­‌آوری از بتن و تشریح روش­‌های متداول و برخی روش­‌های خاص اجرای اجزای بتنی سازه‌­ها نیز پرداخته شود.

    اطلاعات کتاب

    فصل 1-موارد خاص در اجرای سازه های بتنی

    فصل 2-اجرای پی بتنی

    فصل 3-اجرای ستون بتنی

    فصل 4-اجرای دیوار بتنی

    فصل 5-اجرای تیر بتنی

    فصل 6-اجرای دال بتنی

    قیمت اصلی 498,000 تومان بود.قیمت فعلی 480,000 تومان است.
    انتشارات : نو آور
    نویسنده : دکتر حسین خمسه پور
    موضوع : روش های اجرا از فونداسیون تا دال, راهنمای آموزشی طراحی و ساخت سازه های بتنی
    نوبت چاپ : اول
    سال چاب : 1402
    قطع : وزیری
    نوع جلد : شومیز
    تعداد صفحات : 498صفحه
    شابک : 9786001685927
  • کتاب راهنمای جامع اجرای اجزای بتنی سازه ها 4 (روش های خاص اجرای سازه های بتنی) نوشته دکتر حسین خمسه پور در 268 صفحه توسط  انتشارات  نو آور منتشر شده است.

    مقدمه کتاب راهنمای جامع اجرای اجزای بتنی سازه‌ها ۴ :

    بتن مصالحی شبیه به سنگ است که از گرفتن مخلوط متناسبی از مصالح سنگی (شن و ماسه)، سیمان، آب و در برخی مواقع مواد افزودنی، پوزلان و شبه سیمانی، در درون قالبی با شکل و ابعاد مورد نظر و در اثر فعل و انفعالات شیمیایی بین آب و سیمان، به‌ وجود می‌­آید. مطالعاتی که در عصر اخیر در مورد بتن و انواع آن شکل گرفته است، باعث شده تا پیشرفت‌­‎های فراوانی در این زمینه رُخ داده و عملکرد و دوام (پایایی) این ماده ساختمانی، به‌­طور شگفت‌­آوری بهبود یابد.

    در سال­‌های اخير تحول عظيمی در تکنولوژی بتن و پيدايش بتن­‌های جديد صورت گرفته است. اين تحولات منجر به پيدايش بتن‌هايی با خواص مختلف شده است و انواع مختلفی از بتن بسته به مصالح تشکیل دهنده و طراحی مخلوط آن، روش ساخت، منطقه‌­ای که در آن استفاده می­‌شود و نوع هیدراسیون به‌­وجود آمده است. بايد اذعان داشت که نتايج تحقيقات سال‌­های اخیر می‌تواند نگرش تازه‌ای به بتن به­‌عنوان يک ماده ساختمانی پُرمصرف بدهد.

    اين نتايج منجر خواهد شد تا ديدگاه بتن به­‌عنوان تنها يک ماده با مقاومت فشاری خوب به کلی دگرگون شده و خواص جديد بتن‌های نوين، نظر اکثر دست اندرکاران پروژه‌های عظيم عمرانی را در جهان به خود معطوف سازد. بتن بسته به­‌شرایط استفاده و کارایی آن، انواع مختلفی دارد. انواع مختلف بتن، دارای ویژگی­‌های خاصی هستند که هر یک از آنها را برای استفاده در شرایط خاص، منحصر به­‌فرد می‌کند.

    فارغ از مزایای فوق،

    بتن جسمی با مقاومت کششی ضعیف است که سبب می‌گردد نتوان از آن در اعضای کششی و یا قسمت­‌هایی از عضو بتنی که تحت تاثیر کشش می­‌باشند، استفاده نمود. برای غلبه بر مقاومت کششی کم بتن، می­‌توان بسته به شرایط، بتن را در قسمت­‌هایی که تحت تاثیر کشش قرار دارند، توسط آرماتورهای فولادی مسلح نمود.

    امروزه جهت مسلح نمودن بتن علاوه بر استفاده از آرماتورهای فولادی از شبکه­‌های جوش شده از مفتول فولادی، پروفیل­‌های ساختمانی، ورق­ه‌های فولادی، انواع الیاف، کابل­‌های پیش‌تنیدگی (مفتول (تاندون)، رشته و رشته­‌های بافته شده از چند رشته) و کامپوزیت­‌های FRP (آرماتور، میله­‌های دست­‌ساز، مش، تسمه (نوار و لمینیت)، پارچه­ (ورق یا صفحه)، پارچه­ هیبرید، کابل­‌های پیش­‌تنیدگی (مفتول (تاندون)، نوارها یپیش‌ ­تنیدگی و پروفیل‌­های پیش‌­ساخته ساختمانی) نیز استفاده می‌­گردد.

    یکی از پُراهمیت­‌ترین مراحل اجرای اجزای بتنی سازه­‌ها، قالب­‌بندی، کفراژبندی و برپایی شمع­‌های منفرد و یا داربست­‌بندی جهت اجرای تیرها و دال‌­ها می‌­باشد که می‌­تواند تاثیرگذارترین بخش از فرآیند اجرای قطعات بتنی از منظر اقتصادی و زمان اجرای پروژه به‌­شمار آید. از این رو رعایت نکات اجرایی، نگه­داری، کیفیت اجرا و به­‌کارگیری بهترین نوع مصالح جهت قالب، کفراژ و شمع‌های منفرد یا داربست، تاثیر فراوانی بر کل پروژه خواهد داشت.

    در مجموعه چهار کتاب راهنمای جامع اجرای اجزای بتنی سازه‌­ها سعی می‌­گردد علاوه بر بیان کلیات تجهیز کارگاه، قالب‌­بندی، آرماتوربندی و بتن‌­ریزی، به آشنایی با اجزای قالب­‌بندی، اجزای آرماتوربندی، شناخت انواع بتن، نحوه بتن­‌ریزی در شرایط معمولی و ویژه، تراکم بتن، محافظت و عمل­‌آوری از بتن  و تشریح روش­‌های متداول و برخی روش‌­های خاص اجرای اجزای بتنی سازه­‌ها نیز پرداخته شود.

    قیمت اصلی 268,000 تومان بود.قیمت فعلی 250,000 تومان است.
    انتشارات : نو آور
    نویسنده : دکتر حسین خمسه پور
    موضوع : طراحی و ساخت سازه های بتنی, پایداری سازه های بتنی
    نوبت چاپ : اول
    سال چاب : 1402
    قطع : وزیری
    نوع جلد : شومیز
    تعداد صفحات : 268
    شابک : 9786001685934
  • کتاب راهنمای جامع اجرای اجزای بتنی سازه ها2 (معرفی بتن ،انواع بتن و بتن های ویژه) نوشته دکتر حسین خمسه پور توسط انتشارات نو آور در 362 صفحه منتشر شده است.

    کتاب حاضر با عنوان کتاب راهنمای جامع اجرای اجزای بتنی سازه‌ها ۲ در طی چندین سال تدریس درس اجرای سازه‌های بتنی به منظور آموزش به دانشجویان عزیز شکل گرفت و در طی ۲۸ سال علاوه بر نگارش آن، سعی گردید تا مطالب نگارش شده نیز به روز و روش‌های نوین اجرای اجزای بتنی سازه‌ها به آن اضافه گردد.

    بتن

    بتن مصالحی شبیه به سنگ است که از گرفتن مخلوط متناسبی از مصالح سنگی (شن و ماسه)، سیمان، آب و در برخی مواقع مواد افزودنی، پوزلان و شبه سیمانی، در درون قالبی با شکل و ابعاد مورد نظر و در اثر فعل و انفعالات شیمیایی بین آب و سیمان، به­‌وجود می­آید.

    مطالعات عصر اخیر در مورد بتن

    مطالعاتی که در عصر اخیر در مورد بتن و انواع آن شکل گرفته است، باعث شده تا پیشرفت‌­های فراوانی در این زمینه رُخ داده و عملکرد و دوام (پایایی) این ماده ساختمانی، به­‌طور شگفت­‌آوری بهبود یابد. در سال­‌های اخير تحول عظيمی در تکنولوژی بتن و پيدايش بتن­‌های جديد صورت گرفته است. اين تحولات منجر به پيدايش بتن‌هايی با خواص مختلف شده است و انواع مختلفی از بتن بسته به مصالح تشکیل دهنده و طراحی مخلوط آن، روش ساخت، منطقه‌­ای که در آن استفاده می­‌شود و نوع هیدراسیون به­‌وجود آمده است.

    نتایج مطالعات عصر اخیر روی بتن

    بايد اذعان داشت که نتايج تحقيقات سال‌­های اخیر می‌تواند نگرش تازه‌ای به بتن به­‌عنوان يک ماده ساختمانی پُرمصرف بدهد. اين نتايج منجر خواهد شد تا ديدگاه بتن به‌­عنوان تنها يک ماده با مقاومت فشاری خوب به کلی دگرگون شده و خواص جديد بتن‌های نوين، نظر اکثر دست اندرکاران پروژه‌های عظيم عمرانی را در جهان به خود معطوف سازد.

    انواع بتن

    بتن بسته به­‌شرایط استفاده و کارایی آن، انواع مختلفی دارد. انواع مختلف بتن، دارای ویژگی­‌های خاصی هستند که هر یک از آنها را برای استفاده در شرایط خاص، منحصربه­‌فرد می‌کند. فارغ از مزایای فوق، بتن جسمی با مقاومت کششی ضعیف است که سبب می­‌گردد نتوان از آن در اعضای کششی و یا قسمت‌­هایی از عضو بتنی که تحت تاثیر کشش می­‌باشند، استفاده نمود.

    غلبه بر مقاومت کششی کم بتن

    برای غلبه بر مقاومت کششی کم بتن، می­‌توان بسته به شرایط، بتن را در قسمت­‌هایی که تحت تاثیر کشش قرار دارند، توسط آرماتورهای فولادی مسلح نمود.

    آماتورهای فولادی

    امروزه جهت مسلح نمودن بتن علاوه بر استفاده از آرماتورهای فولادی از شبکه‌­های جوش شده از مفتول فولادی، پروفیل­‌های ساختمانی، ورق­ه‌ای فولادی، انواع الیاف، کابل­‌های پیش‌­تنیدگی (مفتول (تاندون)، رشته و رشته­‌های بافته شده از چند رشته) و کامپوزیت­‌های FRP (آرماتور، میله­‌های دست‌­ساز، مش، تسمه (نوار و لمینیت)، پارچه­ (ورق یا صفحه)، پارچه­ هیبرید، کابل­‌های پیش­تنیدگی (مفتول (تاندون)، نوارهای پیش­تنیدگی و پروفیل­‌های پیش­‌ساخته ساختمانی) نیز استفاده می‌­گردد.

    قالب‌بندی، کفراژبندی، برپایی شمع‌های منفرد یا داربست‌بندی

    یکی از پُراهمیت­‌ترین مراحل اجرای اجزای بتنی سازه­‌ها، قالب­‌بندی، کفراژبندی و برپایی شمع­‌های منفرد و یا داربست­‌بندی جهت اجرای تیرها و دال‌­ها می‌­باشد که می‌­تواند تاثیرگذارترین بخش از فرآیند اجرای قطعات بتنی از منظر اقتصادی و زمان اجرای پروژه به­‌شمار آید. از این رو رعایت نکات اجرایی، نگه­داری، کیفیت اجرا و به­‌کارگیری بهترین نوع مصالح جهت قالب، کفراژ و شمع­‌های منفرد یا داربست، تاثیر فراوانی بر کل پروژه خواهد داشت.

    در مجموعه چهار کتاب راهنمای جامع اجرای اجزای بتنی سازه‌­ها سعی می­‌گردد علاوه بر بیان کلیات تجهیز کارگاه، قالب‌­بندی، آرماتوربندی و بتن‌­ریزی، به آشنایی با اجزای قالب‌­بندی، اجزای آرماتوربندی، شناخت انواع بتن، نحوه بتن­‌ریزی در شرایط معمولی و ویژه، تراکم بتن، محافظت و عمل­‌آوری از بتن تشریح روش‌­های متداول و برخی روش­‌های خاص اجرای اجزای بتنی سازه­‌ها نیز پرداخته شود.

    تاکنون مجموعه جامعی در خصوص روش‌های اجرای اجزای بتنی سازه‌ها، تدوین نگردیده است. شاید دلیل اصلی چنین کمبودی، تعدد روش‌های اجرای بوده است. لذا مطالب این کتاب نمی‌تواند، جامعی برای بیان کلیه روش‌های اجرای قطعات بتنی سازه‌ها داشته باشد.

    شاکله اصلی کتاب در طی چندین سال تدریس درس اجرای سازه‌های بتنی به منظور آموزش دانشجویان عزیز شکل گرفت و در طی ۲۸ سال علاوه بر نگارش آن، تلاش گردید مطالب نگارش شده نیز به روز و روش‌های نوین اجرای اجزای بتنی سازه‌ها به آن اضافه گردند. مجموعه حاضر علاوه بر جمع آوری مطالب فنی از کتب، آئین‌نامه‌ها و استانداردهای ذکر شده در فهرست منابع، شامل تجربیات اجرایی سی و دو ساله مولف در اجرای پروژه‌های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی نیز می‌باشند.

    مجموعه حاضر تلاشی مصور، جهت بیان روش‌های اجرای اجزای بتنی سازه‌ها به منظور آشنایی و استفاده دانشجویان و افرادی که در بخش اجرای سازه‌های بتنی فعالیت دارند، می‌باشد.

    قیمت اصلی 308,000 تومان بود.قیمت فعلی 293,000 تومان است.
    انتشارات : نو آور
    نویسنده : دکتر حسین خمسه پور
    موضوع : بتن, سازه های بتنی, طراحی و ساخت سازه های بتنی
    نوبت چاپ : اول
    سال چاب : 1402
    قطع : وزیری
    نوع جلد : شومیز
    تعداد صفحات : 362
    شابک : 9786001685910
  • کتاب راهنمای جامع اجرای سازه های فولادی 1 نوشته  دکتر حسین خمسه پور توسط انتشارات نو آور در 444 صفحه به چاپ رسیده است.

    محتوا کتاب شامل :

    • تجهیز کارگاه 
    • انواع فولاد 
    • نامگذاری فولادها 
    • انواع سازه‌های فولادی

    در مجموعه کتاب‌های راهنمای جامع اجرای سازه‌های فولادی به بیان مطالب زیر پرداخته خواهد شد.

    ۱- در کتاب اول، کلیات تجهیز کارگاه پروژه‌های مربوط به اجرای سازه‌های فولادی، معرفی انواع فولادها، تشریح روش‌های نام‌گذاری فولادها و معرفی انواع سازه‌های فولادی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

    ۲- در کتاب دوم پس از معرفی انواع اتصالات در سازه‌های فولادی و آشنایی با ابزارهای اتصال (پرچ، پیچ و جوش)، به تشریح و بحث پیرامون موارد مرتبط با جوش شامل نمادهای (علائم، نشان و یا سَمبُل) جوش‌کاری در نقشه‌ها، دستورالعمل روش جوش‌کاری (WPS)، گزارش تایید دستورالعمل جوش‌کاری (PQR)، تایید صلاحیت جوش‌کارWPQ) ، WQR یا (WQT، عیوب جوش، معيار پذيرش عيوب جوش، بازرسی جوش (روش‌‌های غیرمخرب و مخرب) و نحوه تشخيص عيوب در جوش پرداخته می‌شود.

    ۳- در کتاب سوم، اجرای پی و شمع فولادی، نحوه ساخت سازه‌های فولادی، بیان روش نصب انواع سازه‌های فولادی، معرفی و روش اجرای اعضای کامپوزیت سازه‌ها، آشنایی با کارهای فولادی در دیوارهای باربر با مصالح بنایی غیرمسلح و دیوارهای غیرباربر با مصالح بنایی، آشنایی با کاربرد سازه‌های فولادی در فعالیت‌های زیر آب و بهسازی خاک و معرفی روش‌های بهسازی سازه‌های فولادی مورد بررسی قرار خواهند گرفت. در خاتمه این کتاب نیز نحوه تهیه مدارک عین ساخت پروژه (As-Built) بیان
    خواهد گردید.

     

    قیمت اصلی 444,000 تومان بود.قیمت فعلی 430,000 تومان است.
    انتشارات : نو آور
    نویسنده : دکتر حسین خمسه پور
    موضوع : اجرای سازه های فولادی
    نوبت چاپ : اول
    سال چاب : 1402
    قطع : وزیری
    نوع جلد : شومیز
    تعداد صفحات : 444
    شابک : 9786001686184
  • کتاب راهنمای جامع اجرای سازه های فولادی 2 نوشته دکتر حسین خمسه پور توسط انتشارات نو آور در 536 صفحه به چاپ رسیده است.

    محتوا کتاب شامل :

    • انواع اتصالات 
    • نمادهای جوشکاری
    • WPS, PQR, WQT
    • عیوب جوش

    در مجموعه کتاب‌های راهنمای جامع اجرای سازه‌های فولادی به بیان مطالب زیر پرداخته خواهد شد.

    ۱- در کتاب اول، کلیات تجهیز کارگاه پروژه‌های مربوط به اجرای سازه‌های فولادی، معرفی انواع فولادها، تشریح روش‌های نام‌گذاری فولادها و معرفی انواع سازه‌های فولادی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

    ۲- در کتاب دوم پس از معرفی انواع اتصالات در سازه‌های فولادی و آشنایی با ابزارهای اتصال (پرچ، پیچ و جوش)، به تشریح و بحث پیرامون موارد مرتبط با جوش شامل نمادهای (علائم، نشان و یا سَمبُل) جوش‌کاری در نقشه‌ها، دستورالعمل روش جوش‌کاری (WPS)، گزارش تایید دستورالعمل جوش‌کاری (PQR)، تایید صلاحیت جوش‌کارWPQ) ، WQR یا (WQT، عیوب جوش، معيار پذيرش عيوب جوش، بازرسی جوش (روش‌‌های غیرمخرب و مخرب) و نحوه تشخيص عيوب در جوش پرداخته می‌شود.

    ۳- در کتاب سوم، اجرای پی و شمع فولادی، نحوه ساخت سازه‌های فولادی، بیان روش نصب انواع سازه‌های فولادی، معرفی و روش اجرای اعضای کامپوزیت سازه‌ها، آشنایی با کارهای فولادی در دیوارهای باربر با مصالح بنایی غیرمسلح و دیوارهای غیرباربر با مصالح بنایی، آشنایی با کاربرد سازه‌های فولادی در فعالیت‌های زیر آب و بهسازی خاک و معرفی روش‌های بهسازی سازه‌های فولادی مورد بررسی قرار خواهند گرفت. در خاتمه این کتاب نیز نحوه تهیه مدارک عین ساخت پروژه (As-Built) بیان خواهد گردید.

    قیمت اصلی 536,000 تومان بود.قیمت فعلی 520,000 تومان است.
    انتشارات : نو آور
    نویسنده : دکتر حسین خمسه پور
    موضوع : اجرای سازه های فولادی
    نوبت چاپ : اول
    سال چاب : 1402
    نوع جلد : شومیز
    قطع : وزیری
    تعداد صفحات : 536
    شابک : 9786001686191
  • کتاب راهنمای جامع اجرای سازه های فولادی 3 نوشته دکتر حسین خمسه پور در 520 صفحه با محتوای ساخت و نصب ,اجرای کامپوزیت‌ها , بهسازی  و مدارک عین ساخت توسط نشر نو آور به چاپ رسیده است.

    در مجموعه کتاب‌های راهنمای جامع اجرای سازه‌های فولادی به بیان مطالب زیر پرداخته خواهد شد.

    ۱- در کتاب اول، کلیات تجهیز کارگاه پروژه‌های مربوط به اجرای سازه‌های فولادی، معرفی انواع فولادها، تشریح روش‌های نام‌گذاری فولادها و معرفی انواع سازه‌های فولادی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

    ۲- در کتاب دوم پس از معرفی انواع اتصالات در سازه‌های فولادی و آشنایی با ابزارهای اتصال (پرچ، پیچ و جوش)، به تشریح و بحث پیرامون موارد مرتبط با جوش شامل نمادهای (علائم، نشان و یا سَمبُل) جوش‌کاری در نقشه‌ها، دستورالعمل روش جوش‌کاری (WPS)، گزارش تایید دستورالعمل جوش‌کاری (PQR)، تایید صلاحیت جوش‌کارWPQ) ، WQR یا (WQT، عیوب جوش، معيار پذيرش عيوب جوش، بازرسی جوش (روش‌‌های غیرمخرب و مخرب) و نحوه تشخيص عيوب در جوش پرداخته می‌شود.

    ۳- در کتاب سوم، اجرای پی و شمع فولادی، نحوه ساخت سازه‌های فولادی، بیان روش نصب انواع سازه‌های فولادی، معرفی و روش اجرای اعضای کامپوزیت سازه‌ها، آشنایی با کارهای فولادی در دیوارهای باربر با مصالح بنایی غیرمسلح و دیوارهای غیرباربر با مصالح بنایی، آشنایی با کاربرد سازه‌های فولادی در فعالیت‌های زیر آب و بهسازی خاک و معرفی روش‌های بهسازی سازه‌های فولادی مورد بررسی قرار خواهند گرفت. در خاتمه این کتاب نیز نحوه تهیه مدارک عین ساخت پروژه (As-Built) بیان خواهد گردید.

     

    قیمت اصلی 520,000 تومان بود.قیمت فعلی 500,000 تومان است.
    انتشارات : نو آور
    نویسنده : دکتر حسین خمسه پور
    موضوع : اجرای سازه های فولادی
    نوبت چاپ : اول
    سال چاب : 1402
    قطع : وزیری
    نوع جلد : شومیز
    تعداد صفحات : 520
    شابک : 9786001686207
سوالی ندارید؟