مرتب سازی بر اساس:
مشاهده:
  • کتاب بیوشیمی برای دانشجویان رشته بیولوژی جلد دوم متابولیسم نوشته دکتر رضا محمدی توسط انتشارات آییژ به چاپ رسیده است.

    این کتاب یکی از کتاب‌های مخصوص و ویژه برای دانشجویان رشته بیولوژی می‌باشد که در آن به مفاهیم متابولیسم پرداخته می‌شود. وجود واژه‌های کلیدی و سؤالات چهارگزینه‌ای وسؤالات تشریحی کاربردی به همراه پاسخ های مربوطه در انتهای هر فصل و واژه نامه توصیفی برای شرح کلمات، از ویژگی‌های این کتاب است.

    قیمت اصلی 230,000 تومان بود.قیمت فعلی 220,000 تومان است.
    انتشارات : آییژ
    نویسنده : دکتر رضا محمدی
    موضوع : بیوشیمی-متابولیسم
    نوبت چاپ : دوم
    سال چاب : 1401
    قطع : رحلی
    نوع جلد : شومیز
    تعداد صفحات : 272
    تیراژ : 500 جلد
    شابک : 9789649705323
  • کتاب بیوشیمی پزشکی اصول و کاربردها جلد اول :ساختمان و فعالیت نوشته دکتر رضا محمدی در 388 صفحه در دو جلد به چاپ رسیده است و دارای مفهوم و موضوع زیست شیمی پزشکی است. بیوشیمی پزشکی اصول و کاربردها، ساختمان و فعالیت، جلد اول دارای مفاهیم ساختمان و فعالیت سلول‌های زیستی می باشد که درباره‌ی ساختمان انواع سلول‌ها، نحوه فعالیت و واکنش‌های داخل آن به شما آموزش می‌دهد و مناسب برای دانشجویان پزشکی توسط انتشارات آییژ به چاپ رسیده است.

    موضوع : پزشکی,  بیوشیمی,  متابولیسم,  از عناصر تا موجودات زنده ,تکنیک های بیوشیمیایی

    معرفی مباحث  کتاب بیوشیمی پزشکی اصول و کاربردها

    1. از عناصر تا موجودات زنده
    2. آب و یونازیسیون اسید های ضعیف
    3. تکنیک های بیوشیمیایی
    4. اسید های آمینه
    5. پروتئین : ساختمان
    6. پروتئین : فعالیت
    7. آنزیم ها : اصول واکنش آنزیمی
    8. آنزیم ها: کینتیک واکنش آنزیمی
    9. آنزیم ها : تنظیم فعالیت آنزیمی
    10. ویتامین ها
    11. کربوهیدرات ها
    12. لیپیدها
    13. غشاهای سلولی
    14. نوکلئوتیدها
    15. اسیدهای نوکلئیک
    قیمت اصلی 310,000 تومان بود.قیمت فعلی 290,000 تومان است.
    انتشارات : آییژ
    نویسنده : دکتر رضا محمدی
    موضوع : پزشکی، بیوشیمی، متابولیسم, از عناصر تا موجودات زنده, تکنیک های بیوشیمیایی
    نوبت چاپ : هشتم
    سال چاب : 1401
    قطع : رحلی
    نوع جلد : شومیز
    تعداد صفحات : 388
    شابک : 9789649703978
  • کتاب بیوشیمی پزشکی اصول و کاربردها جلددوم متابولیسم و بیوشیمی اختصاصی نوشته  دکتر رضا محمدی توسط انتشارات آییژ در دو جلد به چاپ رسیده است که کتاب جامع و خوبی برای پاسخ‌گویی به اکثر نیازهای واحد بیوشیمی دانشجویان پزشکی می‌باشد در این کتاب سعی شده که ضمن تاکید بر اصول بیوشیمی به کاربرد بیوشیمی در پزشکی نیز توجه شود و در 27 فصل به بررسی متابولیسم DNA و همانندسازی، متابولیسم DNA، آسیب و ترمیم DNA، متابولیسم RNA، متابولیسم پروتئین، تنظیم بیان ژن و تکنیک‌های وابسته به اطلاعات ژنتیکی می‌پردازد. منبع اصلی این کتاب سه کتاب لینجر، هارپر و دولین می‌باشند. علاوه بر سوالات تشریحی در بخش خودآزمایی کتاب، تعدادی سوال چهارگزینه‌ای همراه با پاسخ نیز مطرح شده است که دانشجو می‌تواند از آن‌ها برای ارزیابی میزان فراگیری خود از مطالب فصل، توجه بیشتر به نکات مطرح شده و آمادگی بیشتر جهت شرکت در امتحانات به چاپ رسیده است.

     

    قیمت اصلی 450,000 تومان بود.قیمت فعلی 430,000 تومان است.
    انتشارات : آییژ
    نویسنده : دکتر رضا محمدی
    موضوع : متابولیسم و بیوشیمی اختصاصی
    نوبت چاپ : هفتم
    سال چاب : 1401
    قطع : رحلی
    نوع جلد : شومیز
    تعداد صفحات : 568
    شابک : 9789649703985
  • کتاب خونگیری اصول و تکنیک هانوشته دکتر رضا محمدی از مجموعه کتاب‌های کار در آزمایشگاه تشخیص طبی  توسط انتشارات آییژ در 184 صفحه منتشر شده است.

    هدف از تالیف کتاب خونگیری: اصول و تکنیک‌ها، ارائه یک کتاب نسبتا جامع در خصوص تکینک‌های خونگیری به‌همراه آشنایی با تجهیزات و وسایل این بخش در کنار ارائه دستورالعمل‌های لازم جهت تهیه نمونه مناسب، پیشگیری از حوادث و مدیریت حوادث رخداده می‌باشد که کارمندان بخش خونگیری می‌توانند بر اساس آن آموزش لازم را دریافت کنند و با مطالعه آن به اطلاعات خوبی در خصوص کار در این بخش برسند.

    کتاب شامل 9 فصل است که در سه فصل ابتدایی به‌ترتیب موضوعات مربوط به دستگاه گردش خون، و سایل و ابزار بخش خونگیری و آماده‌سازی بیمار برای خونگیری، مورد بحث قرار می‌گیرند. در این راستا، ضمن آشنایی با ساختمان و خصوصیات عروق بدن، با ابزارهای مورد استفاده برای خونگیری صحیح و همچنین دستورالعمل‌های آماده‌سازی بیماران برای تهیه نمونه‌های مورد نیاز آشنا می‌شویم.

    در فصول 4 تا 6 به‌ترتیب به خونگیری‌های وریدی، پوستی (مویرگی) و شریانی اشاره می‌شود و در این راستا ابتدا با محل‌های مناسب این خونگیری‌ها آشنا می‌شویم و سپس به رو‌ش‌های اجرایی این نوع خونگیری‌ها اشاره‌ می‌شود که رعایت آنها برای کسب نتایج رضایت‌بخش و کاهش خطاها ضروری است.

    فصل 7 اختصاص به آزمایش‌های زمان سیلان، زمان انعقاد و توبرکولین دارد که معمولا در بخش نمونه‌برداری آزمایشگاه‌های تشخیص طبی و توسط کارکنان خونگیری انجام می‌شوند ولازم است این کارکنان اطلاعات لازم در خصوص انجام صحیح این آزمایش‌ها را داشته باشند.

    در فصل 8 مشکلات و عوارض خونگیری، بخصوص خونگیری وریدی، مورد بحث قرار می‌گیرد که آشنایی با آنها برای پیشگیری از این عوارض و مدیریت عوارض حاصل بسیار مهم است. بالاخره، در فصل 9 به پردازش و هندلینگ نمونه اشاره می‌شود که معمولا در بخش جداسازی صورت می‌گیرد، ولی باتوجه به اهمیت موضوع و ارتباط تنگاتنگ آن با بخش خونگیری در این کتاب مورد بحث قرار می‌گیرد.

    قیمت اصلی 120,000 تومان بود.قیمت فعلی 100,000 تومان است.
    انتشارات : آییژ
    نویسنده : دکتر رضا محمدی
    موضوع : علوم آزمایشگاهی , خونگیری
    نوبت چاپ : اول
    سال چاب : 1399
    قطع : وزیری
    نوع جلد : شومیز
    تعداد صفحات : 184
    شابک : 9789649706849
  • کتاب مجموعه کتاب های ضروریات بیوشیمی جلد اول تکنیک ها روش های بیوشیمی نوشته  دکتر رضا محمدی در 13 فصل جمع آوری شده اند. فصول 1 تا 6 به ترتیب به تکنیک های نوری، الکتروفورتیک، کروماتوگرافی، ایمونواسی، مولکولی، و جداسازی می پردازد که خود مقدمه ای برای پرداختن به تکنیک ها و روش های آزمایشگاهی بررسی ترکیبات بیوشیمیایی مختلف در فصول بعدی هستند. فصول 7 تا 11 به ترتیب به تکنیک ها و روش های بررسی اسیدهای آمینه-پروتئین ها، آنزیم ها، کربوهیدرات ها، لیپیدها و آنالیت های دیگر می پردازند. در فصل 12 به محاسبات متداول در بیوشیمی اشاره میشود که توجه به آنها در هنگام کار در آزمایشگاه های پژوهشی و بالینی ضروری است. بالاخره در فصل 13 به بحث پیرامون مدیریت کیفیت در آزمایشگاه بیوشیمی، به خصوص در آزمایشگاه های بالینی، پرداخته میشود که امروزه مورد توجه زیادی قرار دارد.

    مطالبی که در کتاب تکنیکها و روشهای بیوشیمیایی جمع آوری شده اند چکیده ای از مطالب مرتبط با روش ها و تکنیک های بیوشیمیایی است که برای پاسخ به سوالات مربوطه در آزمون های PhD بیوشیمی و همچنین کار در آزمایشگاه های پژوهشی و بالینی مورد نیاز هستند.

    • یکی از بخش های مسئله ساز آزمون های Ph.D بیوشیمی مربوط به تکنیک ها و روش های آزمایشگاهی است که در بسیاری از موارد نقش تعیین کننده ای در قبولی داوطلب دارد. از طرف دیگر، اغلب با استفاده از یک و یا حتی چند مرجع معتبر موجود در این زمینه نمی توان به تمامی سؤالات مربوطه پاسخ داد. به همین دلیل یکی از دغدغه های اصلی داوطلبین این آزمون ها، دسترسی به منبع مناسبی برای مطالعه در زمینه تکنیک ها و روش های بیوشیمیایی می باشد.
    • برای حل این مشکل جلد اول مجموعه کتاب های ضروریات بیوشیمی تحت عنوان تکنیک ها و روش های بیوشیمیایی به عنوان اولین جلد این مجموعه به چاپ رسید. مطالبی که در این کتاب جمع آوری شده اند چکیده ای از مطالب مرتبط با روش های و تکنیک های بیوشیمیایی است که برای پاسخ به سؤالات مربوطه در آزمون های Ph.D بیوشیمی و همچنین کار در آزمایشگاه های پژوهشی و بالینی مورد نیاز است.
    • مجموعه کتب ضروریات ویژه آزمون های کارشناسی ارشد و دکترای وزرات بهداشت -دانشگاه آزاد و وزارت علوم
    • ویژه داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد و دکترای علوم تغذیه-فیزیولوژی پزشکی-بیوشیمی-لیسانس به پزشکی
    • کتاب حاضر منبع اصلی برای سر فصل های دانشگاهی رشته های زیر شاخه پزشکی و پیراپزشکی و …میباشد که در اکثر دانشگاه های کشور تدریس می گردد.
    • همچنین کتاب فوق به عنوان منبع برای آزمون های کارشناسی -کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین آزمون های استخدامی توسط انتشارات آییژ در 336 صفحه منتشر شده است.
    قیمت اصلی 230,000 تومان بود.قیمت فعلی 210,000 تومان است.
    انتشارات : آییژ
    نویسنده : دکتر رضا محمدی
    موضوع : تکنیک ها وروش های بیوشیمی
    نوبت چاپ : چهارم
    سال چاب : 1400
    قطع : وزیری
    نوع جلد : شومیز
    تعداد صفحات : 336
    شابک : 9786001015250
  • کتاب مجموعه کتاب های ضروریات بیوشیمی جلد چهارم بیوشیمی اختصاصی نوشته  دکتر رضا محمدی توسط انتشارات  آییژ در 488 صفحه منتشر شده است.

    بیوشیمی اختصاصی، جلد چهارم از مجموعه کتاب‌های ضروریات بیوشیمی دکتر رضا محمدی انتشارات آییژ به جنبه‌های اختصاصی بیوشیمی می‌پردازد که اشتراکات زیادی با سایر علوم دارد. این جلد شامل 21 فصل است و علاوه بر مرور نسبتا کامل نکات کلیدی هر بحث، در پایان هر فصل سوالات چهارگزینه‌ای آزمون‌های اخیر کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی به همراه پاسخ‌های تشریحی آورده ‌شده‌ است.

    قیمت اصلی 270,000 تومان بود.قیمت فعلی 260,000 تومان است.
    انتشارات : آییژ
    نویسنده : دکتر رضا محمدی
    موضوع : بیوشیمی اختصاصی
    نوبت چاپ : اول
    سال چاب : 1398
    قطع : وزیری
    نوع جلد : شومیز (جلد نرم)
    تعداد صفحات : 488
    شابک : 9789649706566
  • کتاب مجموعه کتاب های ضروریات بیوشیمی جلد دوم ساختمان و فعالیت نوشته دکتر رضا محمدی توسط انتشارات آییژ منتشر شده است.

    جلد دوم از مجموعه کتاب‌های ضروریات بیوشیمی تالیف دکتر رضا محمدی نشر آییژ به جنبه‌های بیوشیمیایی ساختمان و فعالیت بیومولکول‌ها و ماکرومولکول‌ها می‌پردازد. همانند سایر جلدهای مجموعه کتاب‌های ضروریات بیوشیمی، علاوه بر مرور نسبتاً کامل نکات کلیدی هر بحث، در پایان هر فصل سؤالات چهارگزینه‌ای آزمون‌های اخیر کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی به همراه پاسخ‌های تشریحی آورده شده است.

    قیمت اصلی 260,000 تومان بود.قیمت فعلی 250,000 تومان است.
    انتشارات : آییژ
    نویسنده : دکتر رضا محمدی
    موضوع : ضروریات بیوشیمی ، ساختمان و فعالیت
    نوبت چاپ : اول
    سال چاب : 1400
    قطع : وزیری
    نوع جلد : شومیز (جلد نرم)
    تعداد صفحات : 452
    شابک : 9789649706474
  • کتاب مجموعه کتاب های ضروریات بیوشیمی جلد سوم بیوشیمی متابولیسم نوشته دکتر رضا محمدی توسط انتشارات آییژ منتشر شده است.

    جلد سوم از مجموعه کتاب‌های ضروریات بیوشیمی

    شامل سوالات چهارگزینه‌ای آزمون‌های اخیر کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی

    به همراه پاسخ‌های تشریحی

     

    قیمت اصلی 350,000 تومان بود.قیمت فعلی 285,000 تومان است.
    انتشارات : آییژ
    نویسنده : دکتر رضا محمدی
    موضوع : بیوشیمی متابولیسم
    نوبت چاپ : اول
    سال چاب : 1400
    قطع : وزیری
    نوع جلد : شومیز
    تعداد صفحات : 560
    شابک : 9789649706443
  • کتاب مجموعه کتاب های علوم آزمایشگاهی بیوشیمی بالینی تئوری 1 نوشته دکتر رضا محمدی و توسط انتشارات آییژ در 336 صفحه به چاپ رسیده است.

    شامل مباحث کارایی تست‌های آزمایشگاهی و تفسیر آن خطاهای ذاتی متابولیسم و غربالگری نوزادان، گلوکز خون1، هیپوگلیسمی، گلوکز خون2، هیپوگلیسمی، لیپید‌های خون1، متابولیسم طبیعی، لیپیدهای خون2، دیس لیپیدمی‌ها، پروتئین‌های خون، آنزیم‌های خون، تومور مارکرها، ترکیبات نیتروژن دار غیر پروتئینی، مشتقات هم، ویتامین‌ها، عناصر معدنی، آب و الکترولیت‌ها، اسید – باز، گاز‌های خونی می‌باشد.

    قیمت اصلی 250,000 تومان بود.قیمت فعلی 230,000 تومان است.
    انتشارات : آییژ
    نویسنده : دکتر رضا محمدی
    موضوع : علوم آزمایشگاهی بیوشیمی بالینی
    نوبت چاپ : دوم
    سال چاب : 1400
    قطع : رحلی
    نوع جلد : شومیز (جلد نرم)
    تعداد صفحات : 336
    شابک : 9789649705095
  • کتاب مجموعه کتاب های علوم آزمایشگاهی بیوشیمی بالینی تئوری2 نوشته دکتر رضا محمدی توسط انتشارات  آییژ در 304 صفحه شامل سوالات چهارگزینه‌ای و پاسخ‌های تشریحی کاربردی منتشر شده است.

    شامل مباحث ادرار، مایع مغزی – نخاعی، مایع سروزی، مایع مفصلی، مایع منی، بیماری‌های کلیوی، بیماری‌های کبدی، بیماری‌های قلبی – عروقی، بیماری‌های استخوانی، بیماری‌های گوارشی، اختلالات بارداری می‌باشد.

    سرفصل های کتاب مجموعه کتاب های علوم آزمایشگاهی بیوشیمی بالینی تئوری 2

    فصل 1 : آزمایش ادرار : خصوصیات فیزیکی

    فصل 2 : آزمایش ادرار : خصوصیات شیمیایی

    فصل 3 : آزمایش ادرار : بررسی میکروبی

    فصل 4 : مایع مغزی-نخاعی

    فصل 5 : مایعات سروزی

    فصل 6 : مایع سینوویال

    فصل 7 : مایع منی

    فصل 8 : آزمایش های عملکرد کبد

    فصل 9 : رهیافت آزمایشگاهی به بیماری های کبدی

    فصل 10 : آزمایش های عملکرد کلیه

    فصل 11 : رهیافت آزمایشگاهی به بیماری های کلیه

    فصل 12 : قلب و عروق

    فصل 13 : اختلالات استخوانی

    فصل 14 : آزمایش های دوران بارداری

    فصل 15 : بیماری های دستگاه گوارش

    قیمت اصلی 240,000 تومان بود.قیمت فعلی 220,000 تومان است.
    انتشارات : آییژ
    نویسنده : دکتر رضا محمدی
    موضوع : علوم آزمایشگاهی بیوشیمی بالینی
    نوبت چاپ : اول
    سال چاب : 1400
    قطع : رحلی
    نوع جلد : شومیز (جلد نرم)
    تعداد صفحات : 304
    شابک : 9789649706580
  • کتاب بیولوژی مولکولی ، جلد پنجم و ویرایش چهارم از مجموعه کتاب های ضروریات بیوشیمی دکتر رضا محمدی انتشارات آییژ به موضوع بیولوژی مولکولی می‌پردازد که اشتراکات زیادی با سایر علوم، از جمله ژنتیک، دارد. همانند سایر جلدهای مجموعه کتاب‌های ضروریات بیوشیمی، علاوه بر مرور نسبتاً کامل نکات کلیدی هر بحث، در پایان هر فصل سؤالات چهارگزینه‌ای آزمون‌های اخیر کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی به همراه پاسخ‌های تشریحی آورده شده است.

    این کتاب شامل 11 فصل با عناوین زیر می باشد:

    اسیدهای نوکلئیک
    متابولیسم  1DNA: همانند سازی
    متابولیسم 2DNA: آسیب شناسی، ترمیم و نوترکیبی DNA
    متابولیسم 1RNA: رونویسی
    متابولیسم 2RNA: پردازش
    متابولیسم پروتئین (1): ترجمه
    متابولیسم پروتئین (2): تغییرات بعد از ترجمه، هدفمندسازی و تجزیه
    تنظیم بیان ژن (1): کلیات
    تنظیم بیان ژن (2): باکتری ها
    تنظیم بیان ژن (3): اوکاریوت ها
    کلون سازی

    قیمت اصلی 170,000 تومان بود.قیمت فعلی 162,000 تومان است.
    انتشارات : آییژ
    نویسنده : دکتر رضا محمدی
    موضوع : بیوشیمی مولکولی
    نوبت چاپ : اول
    سال چاب : 1398
    قطع : وزیری
    نوع جلد : شومیز (جلد نرم)
    تعداد صفحات : 288
    شابک : 9789649706559
  • کتاب مجموعه کتابهای ضروریات بیوشیمی جلدششم چکیده بیوشیمی نوشته دکتر رضا محمدی توسط انتشارات آییژ در 344 صمنتشر شده است.

    کتاب مجموعه کتاب‌های ضروریات بیوشیمی جلد 6: چکیده بیوشیمی شامل 17 فصل می باشد. در فصل یک به مسایل مربوط به آب، یونیزاسیون، اسیدهای ضعیف، تامپون ها و تعادل اسید- باز پرداخته شده است. فصول دوم تا هشتم به بیوشیمی ساختمانی و عملکردی بیومولکول ها و ماکرومولکول های مهم بدن شامل اسیدهای آمینه، پروتیین ها، آنزیم ها، ویتامین ها، کربوهیدرات ها، لیپیدها، و غشاء می پردازند. در فصل 9 به مسائل مهم بیولوژی مولکولی شامل نوکلئوتیدها، اسیدهای نوکلئیک، همانند سازی، آسیب و ترمیم DNA، رونویسی، ترجمه و تنظیم بیان ژن پرداخته شده است. فصل 10 تا 15 مبوط به متابولیسم کربوهیدرات ها، لیپیدها، اسیدهای آمینه، هم و نوکلئوتیدها می باشند. در فصل 16 هورمون ها و نهایتا در فصل 17 عناصر مورد بحث قرار میگیرند.

    در پایان هر فصل سوالات چهار گزینه ای مختص مطالب هر فصل آورده شده است که اکثر آنها مربوط به آزمون های علوم پایه پزشکی و آزمون های ورودی مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی رشته های غیربیوشیمی هستند. در مواقع نیاز، برای پاسخ به این سوالات از پاسخ های تشریحی استفاده شده است که می تواند به تکمیل آموزش فراگیران کمک کند. در کتاب “چکیده بیوشیمی” بیشتر به نکات مهم بیوشیمی پرداخته شده است و در بعضی مواقع ممکن است برای درک بهتر مطالب از منابع جامع تر استفاده شود. برای این منظور استفاده از جلدهای دوم تا پنجم مجموعه کتاب های ضروریات بیوشیمی و همچنین ویرایش اول کتاب بیوشیمی پزشکی: اصول و کاربردها توصیه می گردد.

    • جلد 6 مجموعه کتاب های ضروریات بیوشیمی تحت عنوان چکیده بیوشیمی خلاصه ای از مطالب جلد های دوم تا پنجم است که برای داوطلبین آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مربوط به رشته های غیربیوشیمی و همچنین آزمون علوم پایه پزشکی مناسب می باشد که نمی خواند زمان زیادی را برای مطالعه بیوشیمی صرف کنند.
    • مجموعه کتب ضروریات ویژه آزمون های کارشناسی ارشد و دکترای وزرات بهداشت -دانشگاه آزاد و وزارت علوم
    • ویژه داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد و دکترای علوم تغذیه-فیزیولوژی پزشکی-بیوشیمی-لیسانس به پزشکی
    • کتاب حاضر منبع اصلی برای سر فصل های دانشگاهی رشته های زیر شاخه پزشکی و پیراپزشکی و …میباشد که در اکثر دانشگاه های کشور تدریس می گردد.
    • نویسنده کتاب خود را از اساتید معتبر و به نام دانشگاه میباشد که عناوین مختلفی از این استاد به چاپ رسیده است.
    • همچنین کتاب فوق به عنوان منبع برای آزمون های کارشناسی -کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین آزمون های استخدامی میباشد.
    قیمت اصلی 190,000 تومان بود.قیمت فعلی 180,000 تومان است.
    انتشارات : آییژ
    نویسنده : دکتر رضا محمدی
    موضوع : چکیده بیوشیمی
    نوبت چاپ : دوم
    سال چاب : 1400
    قطع : وزیری
    نوع جلد : شومیز (جلد نرم)
    تعداد صفحات : 344
    شابک : 9789649706184
سوالی ندارید؟