مرتب سازی بر اساس:
مشاهده:
  • کتاب سیستم عامل نوشته  سید روح الله موسوی طیبی را  انتشارات پوران پژوهش مناسب دانشجویان و داوطلبان کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر و مهندسی IT و آزمون استخدامی کارشناس شبکه، برنامه نویس سیستم و بانکداری منتشر کرده است.

    کتاب آبی سیستم عامل پوران پژوهش ، در شش فصل تدوین شده و بیش از 600 سوال چهار گزینه ای از آزمون های کارشناسی ارشد و همچنین بالغ بر 200 مساله ی برجسته و برگزیده از کتب مرجع، با حل تشریحی کامل و به صورت طبقه بندی گردآوری شده است.

    کتاب سیستم عامل موسوی طیبی برای دانشجویانی که می خواهند بخت خویش را در آزمون های کارشناسی ارشد بیازمایند نگاشته شده اما با توجه به انطباق کامل مطالب آن با سرفصل وزارت علوم و شامل بودن مطالب کتب مرجع، می تواند برای دانشجویان درس سیستم عامل که دوست دار یادگیری و حل مسائل بیشتری در این زمینه هستند نیز سودمند باشد.

    کتاب سیستم عامل مهندس موسوی ، برخلاف بسیاری از کتب موجود که متاسفانه هیچ کنترل علمی روی مطالب درسی و صحت پاسخ های تشریحی به عمل نیامده، از نظر دکتر ابوالفضل طرقی حقیقت مورد تایید است و مطالب آن منطبق با آخرین مراجع معتبر دنیا مانند کتاب هاي تننباوم، استالینگز و سیلبرشاتز بوده و همچنان که کلیه ی مباحث و سرفصل ها را پوشش داده است.

    فهرست مطالب

    فصل اول – مقدمه

    فصل دوم – مدیریت فرایند: زمانبندی

    فصل سوم – مدیریت فرایند: همزمانی و همگام سازی

    فصل چهارم – مدیریت فرایند: بن بست

    فصل پنجم – مدیریت حافظه اصلی

    فصل ششم – مدیریت دیسک

    سؤال های سراسری 96-89

    قیمت اصلی 384,000 تومان بود.قیمت فعلی 370,000 تومان است.
    انتشارات : پوران پژوهش
    نویسنده : سید روح الله موسوی طیبی
    موضوع : مهندسی کامپیوتر- سیستم عامل
    نوبت چاپ : دوازدهم
    سال چاب : 1400
    قطع : وزیری
    نوع جلد : شومیز
    تعداد صفحات : 489
سوالی ندارید؟